Rozdíl mezi cílovou skupinou a personou v obsahovém marketingu

13. 7. 2018
0

Kdo pracuje v marketingu či reklamních a mediálních agenturách, zná pojem cílová skupina. Díky CS víme, kde náš zákazník žije, zda je to muž nebo žena a kolik mu je let. Když však přijde na obsahovou strategii, s cílovou skupinou si nevystačíme. Pro její vytvoření potřebujeme detailnější informace v podobě tzv. persony. Cílová skupina Kromě základních údajů jako […]

Tvořme obsah, který vydělává

25. 6. 2018
0

Máte web? Blog? Firemní Facebook nebo snad Instagram? Vytváříte pro tyto komunikační kanály obsah – články, posty, videa? Víte, že je to k něčemu nebo to děláte, protože se to teď tak dělá? Pojďme si to společně projít. V dnešní době se bez webové prezentace a komunikace s klienty na sociálních sítích málokdo obejde. Zřejmě nikdo si při […]

Skvělým obsahem to teprve začíná!

12. 6. 2018
0

Skvělý obsah (relevantní, zajímavý, poutavě napsaný) je nutnou podmínkou kvalitního obsahového marketingu. Ale pouze skvělý obsah nestačí. Internet je plný výborného obsahu: videa, články, příspěvky na sociálních sítích, infografiky, … Ale jen malé části se podaří dostat v dostatečné míře ke čtenářům. Množství obsahu na internetu roste rychleji než počet uživatelů, organický dosah se neustále snižuje. […]

Obsah bez hodnoty je jen balast

31. 5. 2018
0

Je to vskutku tak – každý den na nás útočí 10 000 reklamních sdělení. Jaká je pravděpodobnost, že se tímto přetlakem dostanete zrovna to vaše sdělení do hlavy zákazníka, který o něj navíc vůbec nestojí? Všichni to známe. Reklama se na nás dnes valí kudy může. Z rádia, televize, billboardů, internetu… My se jí snažíme vyhýbat, jak […]