Budování značky

aneb když shoří fabrika, to nejcennější vám vždy zůstane

Co vám dělá starosti:

  • Máte skvělý produkt, cenově srovnatelný s konkurencí a nevíte, jak ovlivnit zákazníka, aby upřednostnil vás před ostatními.
  • Přemýšlíte nad tím, jak efektivně posílit znalost o vaší značce pomocí marketingu.
  • Kromě taktických a prodejních marketingových aktivit vám chybí dlouhodobá strategie, která udrží vaši značku v paměti zákazníků, aby se k ní vraceli.
  • Chcete dosáhnout toho, aby vás zákazníci vnímali ne jako „počítač“, ale jako „Apple“.
  • Potřebujete, aby si zákazníci k vaší značce přiřadili nějaké emoce a vytvořili si k ní vztah.

 

S tím vším jsme se již setkali. Proto víme jak na to:

  • Nejdříve si upřesníme základní principy, hodnoty a poslání klienta a jeho produktů.
  • Pojmenujeme důvod, proč své produkty či služby nabízíte, a zaměříme se na to, co vás dělá jedinečnými.
  • Definujeme emoce, které by si zákazník měl s vaším produktem či službou spojovat.
  • Uděláme audit značky – jak působí teď, jaké vyvolává emoce a kde je prostor ke změně.
  • Blíže se podíváme na cílovou skupinu, její očekávání a preference, abychom uměli definovat osobnost vašeho zákazníka.
  • Definujeme tón komunikace, jímž bude značka se zákazníky mluvit.
  • Určíme si „insight“ a „positioning“,  tedy to, co chceme, aby si zákazníci o vaší značce mysleli.
  • Vytvoříme strategii, díky které budou zákazníci dlouhodobě upřednostňovat váš produkt či službu před konkurencí.
  • Navrhneme marketingové aktivity, které pomáhají budování značky, její lepší rozpoznatelnosti a větší důvěryhodnosti.
  • Pomůžeme s efektivním přerozdělením marketingového rozpočtu mezi výkonnostní marketing a budování značky.

Obraťte se na nás, společně vám pomůžeme vybudovat vaši značku.

Kontaktujte nás

Co ještě umíme?

doporučujeme

Kompletní marketingové řešení

aneb jak zvednout prodejní výkon vašeho marketingu

Definování značky a celková strategie

aneb produkt bez jasně definované značky je jako člověk bez tváře

Vizuální identita

aneb pokaždé rozpoznatelná tvář vaší značky

Správa sociálních sítí

aneb "social" není pro zábavu, ale proto, aby prodával

Performance marketing – PPC

aneb kdo investuje chytře do výkonu, bere dvakrát

Jak přivést zákazníka na web

aneb kdo hledá, ne vždycky najde

Vylepšení současného či výstavba nového webu

aneb nemá cenu stavět dům bez základní desky

Generování leadů

aneb škoda každého návštěvníka, který neodevzdá kontakt

Tvorba a distribuce obsahu

aneb kvalitní obsah je vždycky král

Komunikace se stávajícími zákazníky – e-mailing

aneb proč neustále hledat nové, když můžeme vytěžit ty stávající

Chatbot a messenger marketing

aneb nechme nudnou práci na robotech

Je pro vás toto téma zajímavé a chcete se dozvědět, jak můžete i vy využít sociální sítě pro růst svého businessu? Nechte nám na sebe kontakt a my vám to rádi prozradíme…

Kontaktujte nás

Napište nám nebo zavolejte na +420 603 459 844

    Reference

    Hravý vizuální koncept a nový maskot pro Království železnic

    Vylepšení současného či výstavba nového webu

    Příprava a realizace marketingové strategie

    Jak přivést zákazníka na web, Správa sociálních sítí, Performance marketing – PPC, Tvorba a distribuce obsahu

    Podpora nového designu obalů pro Sedlčanský hermelín

    Performance marketing – PPC, Tvorba a distribuce obsahu

    Naši spokojení klienti

    Milan Štědra

    Milan Štědra

    výkonný ředitel společnosti AUTOBOND GROUP a.s.

    Contexto po roce spolupráce již patří „do rodiny“, stali se nedílnou součástí našeho marketingového týmu. Na čísla jsem já  pes a Contexto nám je zajišťuje.

    Matěj Horn

    Matěj Horn

    majitel Království železnic v Praze a ve Vídni

    Contexto je první agentura, která mi zajistila obchodní výsledek, který slíbila.

    Martina Puchmelterová

    Martina Puchmelterová

    Jacobs Douwe Egberts Professional

    S agenturou Contexto jsme se pustili do lead generation strategie. Postavili jsme nový web, změnili strategii facebook profilu a začínáme aktivně performance marketing. A mohu říct, že generování leadů se skvěle rozbíhá.

    Marek Mohyla

    Marek Mohyla

    majitel Esennce.cz

    Před čtyřmi roky jsme společně připravili rebranding a od té doby Esennce ztrojnásobila svůj obrat. Ve spolupráci samozřejmě kontinuálně pokračujeme a mohu ji jen doporučit

    Tomáš Drážný

    Tomáš Drážný

    CEO společnosti ExecutiveJob.cz

    U agentury Contexto velice oceňuji šíři jejich businessového záběru a obchodní fokus. V průběhu naší spolupráce nám pomáhali jak se strategickou změnou business konceptu, tvorbou nového CI, stavbou nového webu, tak performance marketingem a správou soc. sítí, respektive komplexním komunikačním mixem. Díky spolupráci s nimi se nám podařilo vnést do světa manažerského náboru opravdovou revoluci a nastartovat růst našeho portálu Executivejob.cz. Spolupráci s Contextem mohu jednoznačně doporučit.