Komunikace se stávajícími zákazníky – e-mailing

aneb Proč neustále hledat nové, když můžeme vytěžit ty, co už máme

…tak jak je to s těmi maily?

  • Máte v databázi spoustu zákazníků a přitom s nimi nekomunikujete – není to škoda?
  • Nebo je to naopak tak, že k nim chrlíte jeden e-mail za druhým, a reakcí je míň a míň?
  • A jak často čistíte jejich databázi? Možná už polovina má úplně jinou adresu, takže jim od vás žádné maily nechodí.
  • A víte, co vám v e-mailingu funguje? Sledujete dlouhodobě svou open rate, click through rate, máte správně nastavené UTM kódy? 

Díky nám bude vaše e-mailová komunikace pro zákazníka příjemný zážitek

  • Vždycky je jednodušší přesvědčit k nákupu spokojeného zákazníka než úplně nového.
  • Na druhou stranu, i spokojený zákazník se dá jednoduše otrávit množstvím sdělení, které mu posíláte příliš často.
  • Sleva je silný motivátor, ale pro rozvoj dlouhodobého vztahu  rozhodně nestačí. Zákazníci se rádi dozví i další zajímavé informace.
  • Vaši databázi zanalyzujeme, vyčistíme a sestavíme efektivní strategii. Takovou, ve které dosáhneme maximální retence zákazníků, zvýšíme frekvenci nákupu a budeme vaši značku tvořit jako lovebrand.

Obraťte se na nás. Vytěžíme z vašich stávajících zákazníků maximum.

Kontaktujte nás Proces spolupráce

Jak probíhá spolupráce

1

Rozhodnete se pro Contexto

  • Setkáte se s naším konzultantem
  • Seznámíte se s naší metodikou a nástroji
2

Řeknete nám o sobě více

  • Vyplníte marketingový dotazník a sestavíte zadání
  • Dojde k předání podkladů a napojení do stávajících analytických systémů jako je např. Mailchimp
více informací
3

Analýza a definice strategie

  • Připravíme analýzu, v které zmonitorujeme: efektivitu dosavadní komunikace, jaká typy e-mailingů vám fungují, jaký obsah a kreativní řešení funguje, jaký typ předmětu funguje, jak efektivitu ovliňuje např. sezónnost, podíváme se, jak řešíte segmentaci, projdeme databázi, zkontrolujeme její “čerstvost a čistotu”, prověříme, jak komunikuje konkurence a další aspekty ovlivňující efektivitu.
4

Připravíme strategii, v rámci které:

  • Definujeme cílovou skupinu, jednotlivé segmenty a pro tyto definujeme typické zákazníky do úrovně person
  • Pokud je to relevantní, tak připravíme rozdělení databáze na zákaznické segmenty dle definovaných skupin / person
více informací
5

Realizace

  • Vytvoříme odsouhlasené mailingy
  • Do přípravy zahrneme AB testování. A to minimálně pro první fázi než budeme přesně vědět, které typy kreativního řešení jsou pro vaše zákazníky nejefektivnější
více informací

Monitorujeme, vyhodnocujeme a optimalizujeme kampaně

  • Jednotlivé mailingy průběžně sledujeme, analyzujeme a vyhodnocujeme
  • Vytváříme nová řešení na základě poznatků z předešlých rozesílek
více informací

Svezte se s námi na vlně úspěchu.

Chcete rozjet velké věci? Protože my ano!

Reference

Open rate mailingu 36%

Komunikace se stávajícími zákazníky – e-mailing

Osvětu této nebezpečné nemoci šíříme na 118%

Kompletní marketingové řešení, Performance marketing – PPC

Facebook dokáže generovat stejný počet B2B leadů jako web

Kompletní marketingové řešení, Generování leadů, Správa sociálních sítí

Naši spokojení klienti

Martina Puchmelterová

Martina Puchmelterová

Jacobs Douwe Egberts Professional

S agenturou Contexto jsme se pustili do lead generation strategie. Postavili jsme nový web, změnili strategii facebook profilu a začínáme aktivně performace marketing. A mohu říct, že generování leadů se skvěle rozbíhá.

Marek Mohyla

Marek Mohyla

majitel Esennce.cz

S agenturou Contexto spolupracuji na zásadním obnovení strategie značky, a zároveň se Contexto stará o aktuální komunikaci na sociálních sítích a v mailingu. V obou úrovních spolupráce jsem nad míru spokojený. Contexto dovede přemýšlet tak, aby generovalo obrat, o který nám všem jde. A následně umí své myšlenky převést do reality. Důkazem je okamžitý nárůst prodejů generovaných z nových online aktivit.

Martin Cinolter

Martin Cinolter

majitel Cinolter Antique

Spolupráce s firmou Contexto mohu opravdu doporučit. Pomohla mi zkonsolidovat marketing, zviditelnit mojí firmu a tím i přivést nové zákazníky.

Tomáš Drážný

Tomáš Drážný

CEO společnosti ExecutiveJob.cz

U agentury Contexto velice oceňuji šíři jejich businessového záběru a obchodní fokus. V průběhu naší spolupráce nám pomáhali jak se strategickou změnou business konceptu, tvorbou nového CI, stavbou nového webu, tak performance marketingem a správou soc sítí, respektive komplexním komunikačním mixem. Díky spolupráci s nimi se nám podařilo vnést do světa manažerského náboru opravdovou revoluci a nastartovat růst našeho portálu Executivejob.cz. Spolupráci s Contextem mohu jednoznačně doporučit.

Kontaktujte nás

V reakci na vaší zprávu vám ukážeme, jak dokážeme komunikovat my!