Komunikace se stávajícími zákazníky – e-mailing
aneb darovaný e-mail je klíč k prodeji
Co možná děláte špatně, ani o tom nevíte?
- Máte v databázi spoustu zákazníků, ale nijak s nimi nekomunikujete
- Spamujete je jedním mailem za druhým.
- Neupdatujete databázi a nestaráte se o ni.
- Nevíte přesně, co vám v e-mailingu funguje. Nesledujete dlouhodobě kolik lidí vám otevřelo zprávu, míru prokliku nebo nemáte správně nastavené UTM (parametry, které sledují zdroje návštěvnosti).


Co s tím společně provedeme:
- Vycházíme z toho, že je jednodušší přesvědčit k nákupu spokojeného zákazníka než úplně nového.
- Optimalizujeme množství zasílaných sdělení – spokojeného zákazníka nesmíme odradit častými maily.
- Sleva je fajn motivace k nákupu. Ale pro rozvoj dlouhodobého vztahu to rozhodně nestačí. Zákazníci ocení i zajímavé informace.
- Zanalyzujeme vaši databázi, vyčistíme a sestavíme efektivní strategii. Takovou, ve které dosáhneme maximální retence zákazníků, zvýšíme frekvenci nákupu a budeme vaši značku tvořit jako lovebrand.
Co ještě umíme?
Kompletní marketingové řešení
aneb jak zvednout prodejní výkon vašeho marketingu.
Definování značky a celková strategie
aneb produkt bez jasně definované značky je jako člověk bez tváře
Jak přivést zákazníka na web
aneb kdo hledá, ne vždycky najde.
Správa sociálních sítí
aneb "social" není pro zábavu, ale proto, aby prodával
Performance marketing – PPC
aneb kdo investuje chytře do výkonu, bere dvakrát
Vylepšení současného či výstavba nového webu
aneb nemá cenu stavět dům bez základní desky
Generování leadů
aneb škoda každého návštěvníka, který neodevzdá kontakt
Tvorba a distribuce obsahu
aneb kvalitní obsah je vždycky král
Chatbot a messenger marketing
aneb nechme nudnou práci na robotech
Je pro vás toto téma zajímavé a chcete se dozvědět, jak můžete sociální sítě využít pro růst businessu i vy? Nechte nám na sebe kontakt a my vám to rádi prozradíme…
Kontaktujte nás
Napište nám nebo zavolejte na +420 603 459 844 a my vám ukážeme, jak dokážeme komunikovat my!
Reference

Sběr kontaktů a organizování schůzek pomocí chatbota
Chatbot a messenger marketing

Sběr kontaktů a organizování schůzek pomocí chatbota
Pro klienta Hypotéky Janeček jsme postavili chatbota. Primární zadání bylo “Zajistit automatizované představení firmy a produktů a získat kontakty na potenciální zájemce”. Kromě toho jsme Chatbota propojili s klientovým kalendářem a zájemce o jeho služby tak má možnost si během komunikace s chatbotem vybrat, zda zanechá kontakt pro zpětné oslovení a nebo si rovnou rezervuje termín schůzky (videohovoru, telefonátu). Díky tomu tak klient a jeho zaměstnaci šetří čas a do emailu dostávají rovnou kontakty na potenciální zájemce nebo termíny schůzek.


Zvyšování povědomí o divadle a letní scéně. Podpora prodeje lístků na facebooku.
Správa sociálních sítí

Zvyšování povědomí o divadle a letní scéně. Podpora prodeje lístků na facebooku.
Klientovi pomáháme se zviditelněním na sociálních sítích mezi konkurencí. Podporujeme viisibilitu a atraktivitu konkrétních inscenací a směrujeme návštěvníky na rezervaci vstupenek. Cílenými kampaněmi sbíráme nové fanoušky a tím potenciální zákazníky.


Úspěšná PPC strategie v B2B segment laserového svařování a ohýbání plechu
Performance marketing – PPC

Úspěšná PPC strategie v B2B segment laserového svařování a ohýbání plechu
I přes méně tradiční obor podnikání klienta pro PPC, jsme podle služeb z portfolia, provedli analýzu klíčových slov a na nejrelevantnější klíčová slova nastavili PPC inzerci ve vyhledávání. Na základě práce s vyhledávacími dotazy jsme postupně přidávali vylučující klíčová slova, tak, aby hledané výrazy, na které se inzerce zobrazí, byly maximálně relevantní, odpovídaly jak cílové skupině (B2B), tak geografické oblasti, ve které se klient nachází. Současně jsme pracovali s cenami za proklik tak, abychom získali co nejvíce uživatelů za co nejmenších nákladů a udrželi co nejvyšší pozice inzerce. Nyní tvoří více jak 60 % přístupů na klientův web placená inzerce.

Naši spokojení klienti

Martina Puchmelterová
Jacobs Douwe Egberts Professional
S agenturou Contexto jsme se pustili do lead generation strategie. Postavili jsme nový web, změnili strategii facebook profilu a začínáme aktivně performace marketing. A mohu říct, že generování leadů se skvěle rozbíhá.

Marek Mohyla
majitel Esennce.cz
S agenturou Contexto spolupracuji na zásadním obnovení strategie značky, a zároveň se Contexto stará o aktuální komunikaci na sociálních sítích a v mailingu. V obou úrovních spolupráce jsem nad míru spokojený. Contexto dovede přemýšlet tak, aby generovalo obrat, o který nám všem jde. A následně umí své myšlenky převést do reality. Důkazem je okamžitý nárůst prodejů generovaných z nových online aktivit.

Martin Cinolter
majitel Cinolter Antique
Spolupráce s firmou Contexto mohu opravdu doporučit. Pomohla mi zkonsolidovat marketing, zviditelnit mojí firmu a tím i přivést nové zákazníky.

Tomáš Drážný
CEO společnosti ExecutiveJob.cz
U agentury Contexto velice oceňuji šíři jejich businessového záběru a obchodní fokus. V průběhu naší spolupráce nám pomáhali jak se strategickou změnou business konceptu, tvorbou nového CI, stavbou nového webu, tak performance marketingem a správou soc sítí, respektive komplexním komunikačním mixem. Díky spolupráci s nimi se nám podařilo vnést do světa manažerského náboru opravdovou revoluci a nastartovat růst našeho portálu Executivejob.cz. Spolupráci s Contextem mohu jednoznačně doporučit.