Definování značky a celková strategie
aneb produkt bez jasně definované značky je jako člověk bez tváře
Co vám dělá starosti:
- Potřebujete na trh uvést novou značku a nevíte jak připravit strategii a značku správně definovat.
- Jste onlinový projekt a do teď jste značku neřešili, protože jste prodávali primárně např. pomocí PPC či emailingu, ale již vidíte, že toto už nestačí a nastal čas na přípravu kvalitní značkové strategie?
- Potřebujete revidovat strategii vaši značky a připravit rebranding?


S tím všim jsme se už setkali. Proto víme, jak na to:
- V prvé řadě společně definujeme Misi a vizi vaší značky
- Budeme se do hloubky zaobírat vaší cílovou skupinou, definujeme typické persony a zákaznické insighty (vhledy do mysli a potřeb zákazníků)
- Definujme klíčové benefity, důvody proč by jim měl zákazník věřit
- Vše seskupíme do tzv. Brand Key, osvědčeného nástroje na definici značek
- Budeme se zaobírat archetypem vaší značky, vybereme pro ni ten nejvhodnější.
- Vytvoříme společně pro vaši značku tzv. čínský portrét, abychom jsme si ukázali jak ji správně charakterizovat a vizualizovat
- Řekneme si jaké jsou vzhledem archetypu značky správné barvy, které bychom měli používat
- Následně připravíme nové či upravené logo a corporate identity (vizuální styl značky a komunikace)
- Definujeme tzv. cestu zákazníka, jednotlivé body kontaktu zákazníka se značkou a jejich provedení
- Připravíme následnou komunikační strategii a kreativní koncept pro uvedení značky na trh
- Kreativní koncept samozřejmě i implementujeme dle zvolené komunikační strategie do vybraných mediatypů a dalších komunikačních nástrojů. Celkově dohlédneme, aby tzv. 360 stupňů branding byl konzistentní.
- Do komunikační strategie samozřejmě zapracujeme i nejnovější online marketingové nástroje viz. kapitola “Komplexní marketingové řešení”
- Definujeme KPI a kampaň budeme průběžně měřit, optimalizovat a validovat.
Co ještě umíme?
Kompletní marketingové řešení
aneb jak zvednout prodejní výkon vašeho marketingu.
Jak přivést zákazníka na web
aneb kdo hledá, ne vždycky najde.
Správa sociálních sítí
aneb "social" není pro zábavu, ale proto, aby prodával
Performance marketing – PPC
aneb kdo investuje chytře do výkonu, bere dvakrát
Vylepšení současného či výstavba nového webu
aneb nemá cenu stavět dům bez základní desky
Generování leadů
aneb škoda každého návštěvníka, který neodevzdá kontakt
Tvorba a distribuce obsahu
aneb kvalitní obsah je vždycky král
Komunikace se stávajícími zákazníky – e-mailing
aneb proč neustále hledat nové, když můžeme vytěžit ty stávající
Chatbot a messenger marketing
aneb nechme nudnou práci na robotech
Je pro vás toto téma zajímavé a chcete se dozvědět, jak můžete sociální sítě využít pro růst businessu i vy? Nechte nám na sebe kontakt a my vám to rádi prozradíme…
Kontaktujte nás
Napište nám nebo zavolejte na +420 603 459 844
Reference

Sběr kontaktů a organizování schůzek pomocí chatbota
Chatbot a messenger marketing

Sběr kontaktů a organizování schůzek pomocí chatbota
Pro klienta Hypotéky Janeček jsme postavili chatbota. Primární zadání bylo “Zajistit automatizované představení firmy a produktů a získat kontakty na potenciální zájemce”. Kromě toho jsme Chatbota propojili s klientovým kalendářem a zájemce o jeho služby tak má možnost si během komunikace s chatbotem vybrat, zda zanechá kontakt pro zpětné oslovení a nebo si rovnou rezervuje termín schůzky (videohovoru, telefonátu). Díky tomu tak klient a jeho zaměstnaci šetří čas a do emailu dostávají rovnou kontakty na potenciální zájemce nebo termíny schůzek.


Zvyšování povědomí o divadle a letní scéně. Podpora prodeje lístků na facebooku.
Správa sociálních sítí

Zvyšování povědomí o divadle a letní scéně. Podpora prodeje lístků na facebooku.
Klientovi pomáháme se zviditelněním na sociálních sítích mezi konkurencí. Podporujeme viisibilitu a atraktivitu konkrétních inscenací a směrujeme návštěvníky na rezervaci vstupenek. Cílenými kampaněmi sbíráme nové fanoušky a tím potenciální zákazníky.


Úspěšná PPC strategie v B2B segment laserového svařování a ohýbání plechu
Performance marketing – PPC

Úspěšná PPC strategie v B2B segment laserového svařování a ohýbání plechu
I přes méně tradiční obor podnikání klienta pro PPC, jsme podle služeb z portfolia, provedli analýzu klíčových slov a na nejrelevantnější klíčová slova nastavili PPC inzerci ve vyhledávání. Na základě práce s vyhledávacími dotazy jsme postupně přidávali vylučující klíčová slova, tak, aby hledané výrazy, na které se inzerce zobrazí, byly maximálně relevantní, odpovídaly jak cílové skupině (B2B), tak geografické oblasti, ve které se klient nachází. Současně jsme pracovali s cenami za proklik tak, abychom získali co nejvíce uživatelů za co nejmenších nákladů a udrželi co nejvyšší pozice inzerce. Nyní tvoří více jak 60 % přístupů na klientův web placená inzerce.

Naši spokojení klienti

Martina Puchmelterová
Jacobs Douwe Egberts Professional
S agenturou Contexto jsme se pustili do lead generation strategie. Postavili jsme nový web, změnili strategii facebook profilu a začínáme aktivně performace marketing. A mohu říct, že generování leadů se skvěle rozbíhá.

Marek Mohyla
majitel Esennce.cz
S agenturou Contexto spolupracuji na zásadním obnovení strategie značky, a zároveň se Contexto stará o aktuální komunikaci na sociálních sítích a v mailingu. V obou úrovních spolupráce jsem nad míru spokojený. Contexto dovede přemýšlet tak, aby generovalo obrat, o který nám všem jde. A následně umí své myšlenky převést do reality. Důkazem je okamžitý nárůst prodejů generovaných z nových online aktivit.

Martin Cinolter
majitel Cinolter Antique
Spolupráce s firmou Contexto mohu opravdu doporučit. Pomohla mi zkonsolidovat marketing, zviditelnit mojí firmu a tím i přivést nové zákazníky.

Tomáš Drážný
CEO společnosti ExecutiveJob.cz
U agentury Contexto velice oceňuji šíři jejich businessového záběru a obchodní fokus. V průběhu naší spolupráce nám pomáhali jak se strategickou změnou business konceptu, tvorbou nového CI, stavbou nového webu, tak performance marketingem a správou soc sítí, respektive komplexním komunikačním mixem. Díky spolupráci s nimi se nám podařilo vnést do světa manažerského náboru opravdovou revoluci a nastartovat růst našeho portálu Executivejob.cz. Spolupráci s Contextem mohu jednoznačně doporučit.