Obsahový marketing

Podpora svého byznysu? Co přes influencer marketing?

Máte skvělý produkt, službu nebo značku? Investovali jste spoustu času a peněz do propracovaných webových stránek, máte výborný klientský servis, firemní profily na sociálních sítích, ale stále se vám nedaří dosáhnout výsledků, které jste si představovali?

Influencer marketing vám nabízí formát nejvíce autentických marketingových kampaní. Je to finančně efektivní způsob, jak šířit povědomí o své značce. Skrze influencery předáváte reklamní sdělení a efektivně dosahujete stanovených cílů.

Pro drtivou většinu zákazníků je rozhodujícím faktorem cena. Ale kde online zákazníci hledají inspiraci? Na prvním místě jsou internetové vyhledávače, pak webové stránky značky a až 32 % hledá inspiraci k nákupu na sociálních sítích. Tedy téměř třetina online nakupujících a tento trend neustále roste. A jak je složité nebo jednoduché ukrojit si pro svůj business z koláče online zákazníků? Záleží kudy se na rozcestí strategie vydáte. Pokud se rozhodnete jít odbočkou vlastních zkušeností a sil, bude to cesta trnitá, někdy stylem pokus omyl a počítejte, že vás čeká i delší trasa.

Možná to budete chtít nejdřív vyzkoušet sami a podaří se vám trefa do černého v podobě několika profesionálních a především loajálních blogerů či youtuberů. Nebo po čase dojdete k závěru, že vaší energii zúročíte v oblasti vašeho podnikání a pro influencer marketing oslovíte profesionály, kteří tuto práci odvedou za vás s měřitelnými výsledky. Ať už se rozhodnete pro jakoukoliv variantu, tady od nás máte několik tipů, jak uvést influencer marketing do praxe a proč by vás měl zajímat:

  1. Stanovte si REALISTICKÝ CÍL propagace
  2. Zvolte ideální FORMU propagace
  3. Vyberte SPRÁVNÉ influencery
  4. VYJEDNEJTE výhodné podmínky
  5. DLOUHODOBÁ komunikace
  6. NEZAPOMÍNEJTE na vyhodnocení propagace

Proč by vás měl influencer marketing zajímat?

  • obsáhnete další kanál pro zásah svých stávajících a především nových klientů
  • cílení na publikum, ke kterému byste se velmi těžce dostávali
  • budujete a zvyšujete povědomí o své značce
  • nízké vstupní riziko a vysoká návratnost investic
  • šetříte náklady na dražší marketingové aktivity, které nemají takový efekt
  • dlouhodobá visibilita a loajalita
  • podpora přímého prodeje
  • influenceři mohou pomoci ke sledovanosti a udržení pozornosti za ztížených podmínek nebo v době krize

Chcete-li poradit se sestavením vaší první influencer kampaně, napište nám, rádi se s vámi spojíme nebo vám zašleme naši prezentaci “Jak na influencer marketing”. Prezentaci získáte zdarma a navíc od nás můžete dostat nezávaznou nabídku.

Nejnovější příspěvky

Jak podchytit SEO pro svůj byznys a nezbláznit se z toho.

Z pozice majitelů byznysů je ale spíše než zevrubná znalost důležitý přehled. Pojďme se podívat na minimum důležité pro to,…

11. října 2023

X vs WeChat

Twitter/X vs WeChat : Příležitosti a hrozby pro západní svět Před pár měsíci jsme byli svědky rebrandingu sociální sítě Twitter,…

25. září 2023

Marketingová strategie

Marketingová Strategie: Klíč k Úspěchu ve Světě Podnikání V dnešním dynamickém světě podnikání není marketing jen o prodeji produktů či…

14. září 2023

Nahradí AI práci reklamních agentur?

Nahradí AI práci reklamních agentur?  Artificial intelligence (AI) neboli umělá inteligence. Téma, které se v poslední době hodně skloňuje. V tomto článku…

1. února 2023

V krizi je marketing důležitější než kdy jindy: aneb nebojte se sdílet podnikatelské riziko.

Relativně nedávno jsem byl hostem jednoho z tzv. externích boardů, kde se scházejí ředitelé firem, a bohužel se všichni shodli,…

1. ledna 2023

Předvánoční nakupování během krize: jak to vidí firmy a prodejci

I přes aktuální situaci, válku na Ukrajině, růst inflace atd. se dá očekávat, že letošní Vánoce budou v e-commerce opět…

1. prosince 2022