O nás

Proč vzniklo Contexto

V prostředí obchodu a marketingu se pohybujeme již od devadesátých let. Něco již tedy pamatujeme. V součtu jsme v businessu již více než 44 let. A to, co je po celou dobu neměnné, je hledání co nejefektivnějších marketingových řešení pro růst tržeb.

Vzpomínám si, jak jsme v prvním desetiletí po miléniu prezentovali, jak obrovsky roste komunikační šum. 3 000 reklamních sdělení na každého z nás, každý den, říkali jsme tenkrát. Po roce 2010 jsme už říkali 5 000. A dnes již studie uvádějí až 10 000 denně.

Jak se tedy dnes efektivně „probojovat“ do hlav našich spotřebitelů? Funguje v tomto chaosu stále ten klasický „disruption“ reklamní přístup? Jistě, někdy ano. Ale my dnes daleko více považujeme za efektivní přístup content marketingu, kdy vytváříme kvalitní, konzistentní a relevantní obsah o značkách a tento „servírujeme“ našim zákazníkům přesně v okamžiku kdy na něj mají chuť. Nemusíme tedy draze přeplácet „share of voice“ a bojovat o jejich pozornost. Navíc i aktuální studie uvádějí že:

  • 60 % – spotřebitelů čte rádo relevantní a zajímavý obsah o značkách a produktech
  • 70 % – spotřebitelů říká, že společnosti, které poskytují zákazníkům kvalitní informace o svých výrobcích a službách jsou pro ně zajímavé a budují s nimi kvalitní vztah
  • 78 % – spotřebitelů preferuje získávání informací o společnosti či značce z článků před reklamou
  • 82 % – spotřebitelů cítí pozitivnější vztah ke značce či produktu po té co přečte obsah upravený přímo pro ně

Zdroj: Lyfemarketing

Proto je tu Contexto: se schopností vyhodnotit celkový kontext situace trhu a připravit pro své klienty to nejefektivnější řešení pro růst jejich businessu. Při tvorbě těchto řešení se se primárně opírá o content marketing.

Konečně i současný světový guru marketingu Seth Godin řekl, “Content marketing is the only marketing left.”

Tomáš Vacek – partner

563200

Hodin zkušeností

10000

Reklamních sdělení

82

% spotřebitelů

876

Kalorií na strategii