Předvánoční nakupování během krize: jak to vidí firmy a prodejci

Předvánoční nakupování během krize: jak to vidí firmy a prodejci

I přes aktuální situaci, válku na Ukrajině, růst inflace atd. se dá očekávat, že letošní Vánoce budou v e-commerce opět silné. Dle průzkumu společnosti Heureka, který se dotazoval dvou tisíc respondentů plánuje všechny či většinu dárků na internetu pořídit 60% lidí. Jen 2% na internet vůbec nenavštíví. Takřka dvě třetiny dotazovaných plánují letos za vánoční dárky utratit podobně, nebo dokonce více peněz než v loňském roce. Nejčastěji to bude mezi 5 až 10 tisíci korun.

Rostoucí ceny spíše ovlivní frekvenci nákupů

Rostoucí ceny energií a již zmíněné faktory, které se promítají do cen produktů ovlivňuje spíše frekvenci nákupů zákazníků. Nárůst pociťují klienti, kteří měli v této době omezené možnosti (zájezdy, ubytování, atd.). Naopak obory, které jsou vázané na kamenné pobočky zaznamenávají patrný odliv uživatelů do offline nákupů (např. nábytek, zboží pro kutily, potraviny..).

Zdroj: https://www.tyden.cz/rubriky/byznys/predvanocni-nakupovani-behem-krize-jak-to-vidi-firmy-a-prodejci_559903.html

Autor: redakce Týden.cz

E-commerce
Sdílet:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Svezte se s námi na vlně úspěchu.

Chcete rozjet velké věci? Protože my ano!