Sociální sítě vás mohou zachránit (nejen) v době krize

Sociální sítě vás mohou zachránit (nejen) v době krize

Sociální sítě patří k životu většiny z nás. Ať už se pohybujeme na Facebooku, Instagramu, Linkedinu, Twitteru, nebo třeba TikToku, přiznejme si, že tam trávíme poměrně hodně času. A pravidelně. Je jedno, jestli sítě využíváme ke sdílení myšlenek a zážitků, úpravě fotek, natáčení videí, nakupování, hledání inspirace a nových informací nebo k navazování nových kontaktů. Jsme tam pravidelně a pravidelně konzumujeme obsah, který nám tyto sítě nabízí. A to včetně placených reklam.

Současná situace nám jen potvrdila to, co je jasné už delší dobu. A to, že se v dnešní době není možné obejít bez online prostředí. Nejen kvůli aktuální situaci a nařízením, které omezily pohyb a uzavřely řadu obchodů a provozoven, ale především proto, že lidé tráví na sítích více času a učí se online prostředí více využívat. Jde tedy o kanál, kde je můžete velmi snadno oslovit. Teď i v budoucnu. 

Proč byste měli začít sociální sítě používat i vy? 

  1. Vysoký počet uživatelů. V ČR je na Facebooku 5 300 000 osob, na Instagramu 2 300 000 osob a třeba na Linkedinu 1 600 000. Využijte toho a oslovte je! 
  2. Čas. Lidé tráví na sociálních sítích stále více času. Naopak už neholdují tomu, trávit celý den v nákupním centru nebo zdlouhavě prohledávat internet. Nabídněte jim tedy alternativu! Díky reklamě na sociálních sítích se o vás mohou velmi snadno dozvědět.  
  3. Sociální sítě nejsou jenom pro zábavu. A pokud vám někdo tvrdí opak, raději si od něj v tomto ohledu nenechte radit. Facebook a ostatní sítě už dávno nejsou jenom o fotkách a sdílení. Jsou plnohodnotným kanálem, který umí prodávat, sbírat kontakty nebo budovat povědomí o značce. 
  4. Výsledky se dají změřit. Ano i to je důležité. Když investujete peníze do reklamy, měli byste vědět, co za to dostanete. A sociální sítě mají tu výhodu, že vám to dokáží říci poměrně přesně. Díky tomu víte, co funguje a do čeho se vyplatí investovat. 
  5. Cena. Neplatí, že reklama na sociálních sítích je drahá. Ve srovnání s outdoor reklamou nebo spoty v televizi, si u reklamy na sociálních sítích vystačíte s relativně malým rozpočtem. Samozřejmě, že čím víc do reklamy investujete, tím lepších výsledků můžete dosáhnout. Ale do začátku vám klidně stačí pár tisíci korun. 
  6. Držíte krok s dobou (a konkurencí). Nejen vlivem současné situace je online nakupování na vzestupu a lidé u něj zůstanou i nadále. Řada firem si to již uvědomila a začínají více pronikat a používat online prostředí. Buďte mezi nimi i vy! 

Využijte tedy současné situace, kdy máte více času a připravte se pečlivě na dobu po krizi (a nejen po ní).  

Zajímá vás jak na to? Jak by se daly sociální sítě využít konkrétně pro vaši firmu a co od nich můžete získat? Napište nám a my vám rádi poradíme. 

A protože to myslíme vážně, tak od nás máte první nezávaznou konzultaci zcela ZDARMA! 

Těšíme se na vás!

Sociální sítě
Sdílet:

Máte zájem o spolupráci?

Napište nám nebo zavolejte na +420 603 459 844.