Správa sociálních sítí
aneb "social" není pro zábavu, ale proto, aby prodával




Co byste rádi zdokonalili:
- Máte profil na sociálních sítích, ale nefunguje jako prodejní nástroj.
- Výběr sociálních sítí pro prezentaci a prodej není ideální.
- Nedokážete využít obchodní potenciál sociálních sítí.
Nabízíme tato řešení:
- Zajímavý obsah, promyšlenou strategii a ediční plán.
- Popis a chování cílové skupiny případně person na jednotlivých sociálních sítích.
- Nasazení Facebook pixelu (nástroj pro měření výsledků FB kampaní) a využití sociálních médií pro efektivní retargeting (cílené zobrazování reklamy těm, kteří v minulosti navštívili váš web).
- Zaměření správné cílové skupiny. Vytváření look a like audience (noví zákazníci modelovaní na základě stávajícího publika) a budování báze followerů.
Jak probíhá spolupráce
Rozhodnete se pro Contexto
- Setkáte se s naším konzultantem
- Seznámíte se s naší metodikou a nástroji
Řeknete nám o sobě více
- Vyplníte marketingový dotazník a sestavíte zadání
- Dojde k předání podkladů a napojení do stávajících analytických systémů jako GA /Business Manager
- Setkáme se osobně
- Určíme vaše obchodní a marketingové cíle, rozpočtová omezení, benefity vašich produktů, atd.
Definujeme strategii
- Vymezíme přesně cílovou skupinu a její chování sociálních sítích
- Podíváme se, jak je na tom konkurence, a porovnáme její aktivity s našimi
- Vzhledem ke stanoveným cílům zvolíme vhodnou strategii pro oslovení, a to:
- jak na úrovni kreativity obsahu a vhodných formátů reklamy
- tak na úrovni cílení (práce se zájmy, nasbíranými publiky pro lookalike či retargeting)
- Připravíme detailní plán postů a reklam na první měsíc spolupráce, doporučíme vhodné měsíční rozpočty pro kampaně, definujeme KPI's
Rozjedeme aktivity
- Připravíme úvodní nastavení profilu nebo zrevidujeme stávající
- Vytvoříme kreativní řešení a připravíme ho do vybraných formátů (posty, bannery a další typy reklam)
- Nastavíme veškerá měření na webových stránkách
- Začneme postovat, komunikovat se zákazníky, zahájíme kampaně
Staráme se a optimalizujeme
- Profil pravidelně spravujeme, reagujeme na fanoušky, řešíme hatery atd.
- Zveřejňujeme posty podle plánu
- Kampaně sledujeme a vyhodnocujeme
- Průběžně je upravujeme na základě analýz a doplňujeme je o nové kreativní vstupy
- Sledujeme efektivitu a dodržování stanovených KPI's
- Rozpočty investujeme co nejefektivněji
- Doporučujeme zkoušení novinek a testování
- Flexibilně reagujeme na vaše požadavky
Balíčky služeb
Zobrazit balíčky služebCLASSIC FB/LI
- Správa vybraného profilu (Facebook nebo LinkedIn)
- Vytvoření 12 příspěvků a jejich případná podpora
- Příprava redakčního kalendáře příspěvků v aplikaci Zoomsphere
- Přístup klienta do aplikace Zoomsphere (klient tak získá přístup do redakčního kalendáře a srovnání s vybranou konkurencí na trhu)
- Vytvoření kreativy a obsahu příspěvků (grafické podklady dodává klient, pokud se nedomluví jinak)
- Podpora vybraných příspěvků, včetně cílení a následné optimalizace
- Základní komunikace s potenciálními klienty/fanoušky, reagování na podněty a dotazy a předávání informací dalším kompetentním osobám na straně klienta
- Průběžná komunikace s klientem
- Měsíční analytika a reporting
INSTA IG
- Vytvoření 8 příspěvků + 8 Instastories doprovodných + 8 stories jedinečných (klient si může zvolit libovolnou kombinaci formátů statických/pohyblivých a podporu vybraných příspěvků/stories)
- Příprava redakčního kalendáře příspěvků v aplikaci Zoomsphere
- Přístup klienta do aplikace Zoomsphere (klient tak získá přístup do redakčního kalendáře a srovnání s vybranou konkurencí na trhu)
- Vytvoření kreativy a obsahu příspěvků/stories (grafické podklady dodává klient, pokud se nedomluví jinak)
- Podpora vybraných příspěvků, včetně cílení a následné optimalizace
- Základní komunikace s potenciálními klienty/fanoušky, reagování na podněty a dotazy a předávání informací dalším kompetentním osobám na straně klienta
- Průběžná komunikace s klientem
- Měsíční analytika a reporting
GROWTH FB/LI
- Vytvoření 18 příspěvků (10 postů a 8 reklamních kampaní)
- Příprava redakčního kalendáře příspěvků v aplikaci Zoomsphere
- Přístup klienta do aplikace Zoomsphere (klient tak získá přístup do redakčního kalendáře, podrobné analytiky jeho sociálních sítí a srovnání s vybranou konkurencí na trhu)
- Vytvoření kreativy a obsahu příspěvků (grafické podklady dodává klient, pokud se nedomluví jinak)
- Příprava 8 reklamních kampaní, včetně cílení, vytvoření publik, průběžná optimalizace kampaní
- Základní komunikace s potenciálními klienty/fanoušky, reagování na podněty a dotazy a předávání informací dalším kompetentním osobám na straně klienta
- Průběžná komunikace s klientem
- Měsíční analytika a reporting
- Cena balíčku nezahrnuje mediální náklady
- Cena balíčku se týká pravidelné měsíční správy
- Cena nezahrnuje vstupní audit při přebírání vytvořených účtů nebo vytvoření účtu zcela nového (tato služba bude účtována zvlášť či v případě dlouhodobého kontraktu může být poskytnuta zdarma)
V ceně je tvorba textových inzerátů, ne však grafických. Grafické inzeráty, či podklady pro ně dodává klient nebo je vytváří agentura na základě samostatné kalkulace
Svezte se s námi na vlně úspěchu.
Chcete rozjet velké věci? Protože my ano!
Reference

Open rate mailingu 36%
Komunikace se stávajícími zákazníky – e-mailing

Open rate mailingu 36%
V rámci našeho projektu na osvětu osteoporózy jsme připravili řadu newsletterů, které poskytují dodatečné informace k této nebezpečné nemoci. Díky správně nastavenému obsahu a vhodně zvolené frekvenci dlouhodobě dosahujeme průměrný open rate 36%.


Osvětu této nebezpečné nemoci šíříme na 118%
Kompletní marketingové řešení, Performance marketing – PPC

Osvětu této nebezpečné nemoci šíříme na 118%
Připravili jsme strategii osvěty nemoci zvané osteoporóza. O této nemoci se příliš nemluví, takže velká skupina žen, které mohou být v ohrožení, o ní nevědí. Projekt si dává za cíl informovat. KPI nastavené na návštěvnost dlouhodobě plníme na 118%.


Facebook dokáže generovat stejný počet B2B leadů jako web
Kompletní marketingové řešení, Generování leadů, Správa sociálních sítí

Facebook dokáže generovat stejný počet B2B leadů jako web
Upravili jsme strategii komunikace značky Piazza D’Oro a soustředíme se generování B2B leadů. Díky vhodně zvolené kombinaci postů ze snového světa kávy a racionálních reklam dokážeme generovat stejný počet leadů jako z B2B-oriented webu.

Naši spokojení klienti

Martina Puchmelterová
Jacobs Douwe Egberts Professional
S agenturou Contexto jsme se pustili do lead generation strategie. Postavili jsme nový web, změnili strategii facebook profilu a začínáme aktivně performace marketing. A mohu říct, že generování leadů se skvěle rozbíhá.

Marek Mohyla
majitel Esennce.cz
S agenturou Contexto spolupracuji na zásadním obnovení strategie značky, a zároveň se Contexto stará o aktuální komunikaci na sociálních sítích a v mailingu. V obou úrovních spolupráce jsem nad míru spokojený. Contexto dovede přemýšlet tak, aby generovalo obrat, o který nám všem jde. A následně umí své myšlenky převést do reality. Důkazem je okamžitý nárůst prodejů generovaných z nových online aktivit.

Martin Cinolter
majitel Cinolter Antique
Spolupráce s firmou Contexto mohu opravdu doporučit. Pomohla mi zkonsolidovat marketing, zviditelnit mojí firmu a tím i přivést nové zákazníky.

Tomáš Drážný
CEO společnosti ExecutiveJob.cz
U agentury Contexto velice oceňuji šíři jejich businessového záběru a obchodní fokus. V průběhu naší spolupráce nám pomáhali jak se strategickou změnou business konceptu, tvorbou nového CI, stavbou nového webu, tak performance marketingem a správou soc sítí, respektive komplexním komunikačním mixem. Díky spolupráci s nimi se nám podařilo vnést do světa manažerského náboru opravdovou revoluci a nastartovat růst našeho portálu Executivejob.cz. Spolupráci s Contextem mohu jednoznačně doporučit.
Kontaktujte nás
Těšíme se na vaši zprávu